Fakty


13.02.2024 0:00

Grunty inwestycyjne na celowniku deweloperów

Deweloperzy intensywnie poszukują gruntów inwestycyjnych z uwagi na duży popyt na nowe mieszkania. Mniejsza jest natomiast aktywność. [więcej]


13.02.2024 0:00

Najszybszy internet mobilny i 5G w 2023 roku

Z rankingu Portal RFBenchmark. pl za 2023 rok wynika, że Plus to lider technologii 5G w kategoriach średniej szybkości pobierania danych poprzez. [więcej]



13.02.2024 0:00

Chory na polowaniu, czyli wyniki kontroli zwolnień lekarskich ZUS

Kontrole zwolnień lekarskich to uprawnienie ZUS służące sprawdzeniu czy osoba przebywająca na L4 nie świadczy w tym czasie pracy i nie. [więcej]


13.02.2024 0:00

Smartfony Infinix HOT 40 Pro, HOT 40i oraz SMART 8 w Polsce

Infinix HOT 40 Pro, HOT 40i oraz SMART 8 to trzy nowe modele smartfonów. HOT 40 Pro ma wyświetlacz 6,78’’ FHD+ z częstotliwością. [więcej]


13.02.2024 0:00

UE wdraża Import Control System 2. Jakie zmiany czekają przewoźników?

UE rozpoczyna wdrażanie Import Control System, który ma uszczelnić handel z krajami spoza Unii Europejskiej. Polskie firmy transportowe muszą. [więcej]


12.02.2024 0:00

GenZ 2.0, pokolenie świadome i krytyczne

Kantar Polska publikuje wyniki swojego najnowszego raportu "GenZ 2. Badacze po raz drugi przyjrzeli się pokoleniu Z. Jaki obraz wyłania się z. [więcej]


12.02.2024 0:00

Sztuczna inteligencja pilnie potrzebuje specjalistów

Dynamiczny rozwój różnego rodzaju rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji jest faktem i wydaje się, że jeszcze długi nic nie. [więcej]


12.02.2024 0:00

7 błędów, których musisz unikać, aby dane w chmurze były bezpieczne

Eksperci ESET podpowiadają jakich błędów powinny unikać firmy, aby bezpieczeństwo ich danych przechowywanych w chmurze nie było zagrożone. [więcej]


11.02.2024 0:00

Ceny ubezpieczeń na świecie pozostają stabilne

Ceny ubezpieczeń na świecie są stabilne, pokazuje raport Marsh Global Insurance Market Index Q4 2023. Z analizy wynika, że spadły ceny w. [więcej]


11.02.2024 0:00

6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok

Personalizacja, rozwój technologii programmatic, AI w kampaniach performance, targetowanie kontekstowe, reklama natywna, brak 3rd party cookies. [więcej]